Nie chce mi się

1.
Jedni piszą wiersze, ja piszę oferty
Ufnie posyłamy w świat białe koperty

Inni  łowią ryby, ja łowię klientów
najlepsze jest branie na śliską przynętę

Ktoś gdzieś liczy gwiazdy, ja liczę obroty
W nadziei,  że sypnie na głowę deszcz złoty

ref:

Mnie się już nie chce chodzić do pracy
Dreptać w procesji OD-DO pierwszego
Nie chce nic musieć, chce dostać na tacy
Wolność i morze spokoju świętego
2.

Od sieci kontaktów wolę sieć pajęczą
Ludzie tak jak muchy w tej pajęczy brzęczą

Budowanie zamków lepsze niż relacji
Śniadanie na plaży od biznes kolacji

W ramie portretowej bardziej mi do twarzy
Niż w ramach etatu – choć wielu się marzy

ref:

Bo mnie się nie chce chodzić do pracy
Dreptać w procesji OD-DO pierwszego
Nie chce nic musieć, chce dostać na tacy
Wolność i morze spokoju świętego

 

Dodaj komentarz